הפרשן אבי בלום: "מקדמים רק מה שחשוב לציונות הדתית"

אייל ראובן 3 Comment on הפרשן אבי בלום: "מקדמים רק מה שחשוב לציונות הדתית"

הפרשן עו"ד אבי בלום לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "סמוטריץ' יעשה מה שאפשר לקצץ בתקציבים, הוא יודע שאי אפשר לתת את כל מה שהובטח. בציונות הדתית עובדים כמו שצריך, אנחנו קצת נרדמנו בשמירה" | האזינו

צילום: קול חי
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן עו"ד אבי בלום בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "בציונות הדתית עובדים כמו שצריך, אצלנו הכל בלגן, הם יודעים להסיט את התקציבים למה שחשוב להם, אנחנו קצת נרדמנו בשמירה".

"גולדקנופף עובד על תוכנית דיור לציבור החרדי, הלוואי שהוא יעשה שינוי בתחום שלא נעשה בו שינויים זמן רב, חוץ מזה הם לא מטפלים בעוד דברים".

"סמוטריץ כבר אמר שיהיה קיצוץ בתקציבים, הוא יודע שמה שהבטיחו לא יהיה אפשר לקיים, גם בתחום החינוך, לא ייתנו את כל מה שהובטח" הוסיף בלום.

על הפינוי של הכרם בשומרון אמר: "נתניהו שם בכוונה את יואב גלנט במשרד הביטחון, קשה לצאת איתו ראש, כצפוי, הוא נלחם גם על הסמכויות שהובטחו לסמוטריץ'".

על הפשרה ברפורמה אמר: "יש פה קרב על שליטה, הם נלחמים בנתניהו. לגבי החוק של דרעי, גם אותו בגץ יפסול, ויהיה עוד סבב. לא צריך לפטר את היועמשית, היו צריכים להעביר את החוק של גדעון סער, ולפצל את תפקיד היועמ"ש. שהיא תהיה אחראית על עניינים אזרחיים בלבד ולא ביעוץ חקיקה ועניינים פליליים".

"אם עילת הסבירות תצומצם, בג"ץ היה יכול להשתמש בעילת ההשתק, אבל עכשיו כשמנדלבליט אמר שדרעי לא התחייב לפרוש, דרעי יבוא לבגץ עם חוות הדעת של מנדלבליט" כך בלום.

האזינו:

 



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    ל–א–ב–י– בלום– יפה מה שדיברת אבל בעניין הכרם (שמן זית של משק אחיה, מי שמכיר. שמן מעולה כבר שנים…) אינך בקי בעניין הנ"ל בכלל, מחילה. האם אתה רק רומז שכביכול זה מוצדק להרוס , וטוב ששמו את גלנט כדי שימנע מסמוטריץ'…?? לא הבנתיי. זה טוב שעוקרים 1100 עצי ממשק אחיה המפורסם? האם ידוע לך משהו מבחינה הלכתית? הוא רכש כחוק לפני למעלה לעשרים שנה בהון רב את השטח ,נטע בו עצי זית והשקיע רבות בנטעה, ותודה לד' יש לו שמן זית מעולה. אז מדוע תה מגיב על הנושא הזה?איזו מן עיתונאות זאת בלי להיות בקי בפרטים ולדבר על נושא שאינך יודע עליו דבר, כולל לא את שמו של בעל הכרם היהודי? חבל. אולי תדבר עם מישהו שבקי בפרטים ויודע לומר לך שהקרקע שייכת ליהודי חן בן אלינו שרכש כחוק לפני למעלה מעשרים שנה (הנושאים הקודמים כנראה אתה בקי) ב ז ה –ממש לא. א–ת–ה "פוסק" שזה בסדר ("נתניהו שם את גלנט…הוא נלחם גם על הסמכויות שהובטחו סמוטריץ'…)

  2. 2

    ועוד דבר, אבי. אנו משלמים גם כן הון תועפות על אולפנות ובתי ספר תורניים וכו'. הון תועפות לחודש? מספיק כבר לומר שמקדמים. כביכול רק "הם" "מקבלים". כי זה שקר. קראתי גם כתבות שלך בעיתון "השבוע, כשכתבת בנושא. אז זה פשוט לא נכון. אם תדבר עם סמוטריץ' הוא יפרט לך בעניין (או עם הורים שמשלמים לא פחות מאחרים, ברוך ד'…)בבקשה להציג ת מ ו נ ה מ ל א ה בסדר? ולא לנסות כל הזמן בכתבות שלך להראות כביכול מגזר מסוים "מקבל" יותר תקציב כי זה פשוט לא נכון. ואילו היית שואל מישהו שמעורה בתחום (ולא שרק "יש לו רושם" כזה) היית מבין שאתה טועה.

  3. 1

    אבי, למה מה נתנו בתחום החינוך? גם אני משלם לילדים שלי למוסדות החינוך הון תועפות, ברוך ד' , לא פחוץ מאחרים, והמדינה לא מממנת. מספיק כבר לטעון טענות בחוסר בקיאות בעניין. אולי תשאל אנשים נוספים ותראה. מה "קיבלו" ומה לא. זה רושם אישי שלך מבלי לבדוק בכלל וזה לא הוגן